piątek, 8 marca 2013

Być kobietą :)

Autor: poprostuewciak o 09:48






Kochane! Z okazji Naszego święta składam Wam najszczersze życzenia miłości i zdrówka, abyście były silne i nigdy się nie poddawały! Bądźmy silne i piękne cały rok!:)



Ciekawostki:

  • w Armenii Dzień Kobiet obchodzi się dwa razy 8 marca i 7 kwietnia,
  • data 8 marca jest wyrazem szacunku dla ofiar walki o równouprawnienie kobiet,
  • w czasach PRL-u kobiety dostawały goździka, czekoladę i rajstopy :)



http://youaremyejndzl.tumblr.com/post/45792441603


http://illusionsforyoureyes.tumblr.com/post/44705049553






    Jako że moje regiony to WKS Śląsk to warto zgarnąć bezpłatny bilet na mecz WKS ŚLĄSK - PODBESKIDZIE więcej info: info , slaskwroclaw




Dzisiaj Dzień Kobiet, więc cycki w górę -
i odrzuć z twarzy gradową chmurę,
niech żyje cellulit i kurze łapki,
bo i tak jesteśmy fajowe babki!

Ja natomiast z okazji 8 marca mam zlecenie :)) :




więc mam co robić do południa:) 

A Wy świętujecie 8 marca? Jeśli tak to co dostajecie od swoich kochanych mężczyzn, a co chciałybyście dostać? :)  




Na koniec parę zdjęć:

















Wszystkie jesteśmy piękne!



... i na koniec :)!






0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dołącz do dyskusji, nie krępuj się :) Nie gryzę :) Sprawisz mi tylko radość :) Postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)
Dziękuję za komentarz :)

 

poprostuewciak Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos