wtorek, 5 marca 2013

Wiosna :)

Autor: poprostuewciak o 14:02

    Dzisiaj zdecydowanie czuć wiosnę! Nie mogłam nieskorzystać z okazji i poszłam na mini spacer - odwiedzając przy okazji parę sklepów. W Lidlu zauważyłam grupę kobiet stojących przy jednym koszu aż skusiło mnie by podejść. 
A tam jegginsy! I to w super cenie 29 zł. Nie dziwie się  że było trzeba łokciami się dobijać do kosza :) ale było warto. Dostępne były w dwóch kolorach: jasny jeans tj. na zdjęciach i ciemny jeans. Też ładne ale już posiadam ciemne odcienie :) Jako że mam problem z kupieniem dobrych na długość spodni jak są jakieś super okazje zawsze je wykorzystuje :)

     Ogólnie w Lidlu już parę razy kupowałam ubrania i jestem z nich bardzo zadowolona, nie farbują, nie kurczą się w praniu ani się nie rozciągają :) Jestem szczęśliwą posiadaczką pidżamy w kwiatki oraz długiego sweterka z guzikami.
    Czasem warto wybrać się do marketów zamiast do sieciówek :) Można znaleźć tam niezłe promocje i dobrej jakości ubrania. Co o tym sądzicie? Macie w swojej szafie "nie-sieciówki"?


Źródło: własne
Materiał: 80% bawełna, 18% poliester 2% elastyn. 
Mała wskazówka: Spodnie rozmiarowi nie równe, warto przymierzyć dwie pary do siebie i porównać. Niektóre 38 są krótsze od innych 38. Dlatego warto zwrócić uwagę przy kupnie.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dołącz do dyskusji, nie krępuj się :) Nie gryzę :) Sprawisz mi tylko radość :) Postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)
Dziękuję za komentarz :)

 

poprostuewciak Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos