środa, 6 marca 2013

mięta

Autor: poprostuewciak o 14:48
żródło: własne
    

    Podczas wczorajszego spaceru kupiłam oprócz jegginsów lakier do paznokci koloru miętowego. Jako, że uwielbiam ten kolor nie mogłam mu się oprzeć. W dodatku mówił do mnie "Mamo! weź mnie! weź!". Bez zastanowienia zakupiłam go :) Dziś dopiero miałam czas aby go przetestować. 










Żródło: własne zdjęcia

     Mam nadzieję, że w miarę przedstawiłam kolor lakieru. Bardzo ładnie wygląda na paznokciach :) Jeśli Wam się podoba to szybko do Pepco z 5,99 zł w kieszeni i będzie Twój:D 
Polecam! 






0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dołącz do dyskusji, nie krępuj się :) Nie gryzę :) Sprawisz mi tylko radość :) Postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)
Dziękuję za komentarz :)

 

poprostuewciak Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos