piątek, 22 marca 2013

Such Lovely Freckle

Autor: poprostuewciak o 09:09
źródło
    Szybki post o piegach :) Mimo wielu spekulacji na ich temat wiem, że są one jednak urokiem! Jestem posiadaczką piegów i jestem z nich dumna. Oryginalna natura kiedyś wyśmiewana przez niedojrzałych chłopców stała się wielkim atutem:) Jeżeli zastanawiasz się czy je usunąć odradzam! :) 

     Smuci mnie gdy wpisująć słowo "piegi" w google wyskakują podpowiedzi dotyczące ich usuniecia, czy rozjaśnienia ;( Naprawdę jeśli nawet jakaś dziewczyna się z nich śmieje to poprostu zazdrości. Taka jest prawda :) Wiele osób myśli, że piegi są objawem choroby zdrowotnej! wtf?! by ktoś pomyślał :) Noi właśnie takie myślenie jest błędne. Jedynie mają ze zdrowiem tyle co są dziedziczne :P Ja np. mam je po mamie, której w wieku 21 lat samoczynnie zniknęły. Ja mam je nadal a już mam 25 lat i za nic ich nie usunę! :)

Ogólnie: Piegi są wynikiem słabej syntezy melaniny w naszej skórze. Mają je osoby o jasnej karnacji i o rudych włosach :) Dziedziczymy je i nasilają się w okresach letnich, gdy wychodzimy na słońce. Wtedy plamki mogą pojawić się na różnych częściach ciała. Sama posiadam je również na dekoldzie, ramionach i karku :)
     Wyczytałam, że "Jedynie u osób o bardzo jasnej cerze mogą zostać do końca życia" u mnie może się sprawdzić bo jestem córką młynarza :D Ale fakt mnie pociesza, uznaje je za mega atut!
     A wy jesteście szczęśliwymi posiadaczkami  piegów? Czy może nie cieszycie się zbytnio z nich?:) Chętnie podyskutuje na temat piegów :) 


źródło
źródło
źródło
źródło
źródło
źródło
źródło
źródło
źródło
źródło
źródło
źródło
źródło
źródło
źródło
źródło
źródło
źródło







0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dołącz do dyskusji, nie krępuj się :) Nie gryzę :) Sprawisz mi tylko radość :) Postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)
Dziękuję za komentarz :)

 

poprostuewciak Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos